niedziela, 22 grudnia 2013

Wywiad z Tini cz.1

Disney 3 miesiące temu  przeprowadził wywiad z Tini ,trochę dowiedzieliśmy się o niej ! T-Tini D -Disney
D-Witaj ,Martina! Jak się masz?
T-Świetnie! Bardzo ,bardzo się cieszę ,ponieważ wszystko idzie doskonale.Violetta odnosi wielkie sukcesy na całym świecie,a nagrywanie tego serialu to doskonała zabawa. Spełniają się moje marzenia.
D-Jak to jest być gwiazdą własnego programu w Disney Channel?
T-Wspaniale ! Jestem bardzo dumna z programu i ze wszystkiego ,co osiągnęliśmy .To spełnienie marzeń ,ale też mnóstwo pracy. Mamy niesamowitą obsadę aktorską i fantastyczny zespół ,bez tych ludzi nie zaszłabym tak daleko -to dzięki nim serial jest taki dobry .
D-Z dnia na dzień stałaś się gwiazdą w wielu krajach .Jakie to uczucie?
T-To szaleństwo! Moje życie bardzo się zmieniło ,odkąd zaczęłam pracować w serialu "Violetta",ale jestem bardzo szczęśliwa. Mam wrażenie ,że jeszcze wczoraj byłam zwykła nastolatką chodzącą do szkoły. Wtedy musiałam się jedynie uczyć ,teraz ciąży na mnie większa odpowiedzialność .
  • "Wydaje mi się ,że muszę dawać przykład nastolatkom na całym świecie" 
D-Jaka odpowiedzialność? 
T-Wydaje mi się ,że muszę dawać przykład nastolatkom na całym świecie ,a to wielka odpowiedzialność-ale staram się to robić jak najlepiej. Przede wszystkim jestem ogromnie wdzięczna,ze mogę być w miejscu,o którym zawsze marzyłam. Jestem wielką szczęściarą !
 Myślę,że podobało wam się <3 Jutro cz. 2 ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz