poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wywiad z Tini cz.2

T-Tini D-Disney
D-Jak opisałabyś serial?
T-Violetta to bardzo zabawny serial,w którym znajdziecie dużo muzyki,tańca i śpiewu.Ale to nie wszystko,jest w nim również mnóstwo wątków komediowych i romantycznych! Każdy znajdzie coś dla  siebie w serialu Violetta! 
D-Czy zawsze marzyłaś o życiu w blasku fleszy?
T-Zawsze interesowało mnie śpiewanie,taniec i aktorstwo-a teraz wszystkie moje marzenia się spełniły. Kiedy byłam mała,śpiewałam przed lustrem i uwielbiałam się malować kosmetykami mamy .Od zawsze się do tego przygotowałam !
                          "Kocham moją rodzinę! Są bardzo ważną częścią mojego życia,znaczą dla mnie bardzo dużo.
D-Co twoja rodzina sądzi o twojej nowej sławie? 
T-Wiesz co? Jestem bardzo wdzięczna mojej rodzinie,ponieważ zawsze wspierała moje marzenia. Miałam wsparcie w dobrych i w złych chwilach. Kocham moją rodzinę ! Są bardzo ważną częścią mojego życia,znaczą dla mnie bardzo dużo .
D-Niedawno odwiedziłaś Europę razem z obsadą serialu Violetta.Jak udała się ta podróż? 
T-To była niesamowita podróż!Świetnie się bawiliśmy .Odwiedziliśmy trzy kraje :  Francję ,Włochy i Hiszpanię. Było wspaniale !
  
D-Co robiliście w czasie podróży?
T-Pierwszym krajem, który odwiedziliśmy,była Francja.To było wspaniałe przeżycie ! Poznałam bardzo wielu fanów ,co było niezwykle ekscytujące .Większość francuskich fanów nie mówiła po hiszpańsku ,ale znali hiszpańskie piosenki z serialu .Niesamowite!
D-Jak traktowali Cię francuscy fani?
T-Byłam całkowicie zaskoczona sympatią francuskich fanów.Szczerze mówiąc,byłam bardzo,bardzo rozemocjonowana ,kiedy ich spotkałam.Byliśmy tam przez 3 dni i udało mi się zobaczyć prawie wszystko w Paryżu .To była wspaniała zabawa.Było fantastycznie .
D-Jaki kolejny kraj  odwiedziliście w czasu podróży?
T-Z Francji pojechaliśmy do Madrytu.Tam nagrywaliśmy sceny do naszego serialu ,co było doskonałą zabawą. Byłam bardzo szczęśliwa,ze mogę zwiedzić Madryt.Miasto ma taki dawny charakter dzięki starym budynkom i głównemu placowi.Jest tam naprawdę pięknie.
D-Czy na zakończenie podróży po Europie pojechaliście do Włoch?
T-Końcowym etapem podróży był pobyt w Mediolanie .To piękne miasto.Nie mieliśmy zbyt wiele czasu na zwiedzanie,ale zobaczyłam centralny plan miasta,Piazza del Duomo.Jest przepiękny .Koniecznie chcę tam wrócić !

Okey za 20 minut cz.3 ,ale za chwilkę będą zdjęcia ! 
                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz